Uppe i Umeå<3

Nu är jag uppe hos MIN DollStar det är såå mysigt och vara här. Fast hon gillar nog inte att jag blivit så morgonpigg sen förr;P
Men nu sover hon än iafall jag blev väckt 7 av UffePuffe som ville gå ut och vädra snoppen. Sen gjorde jag kaffe och nu sitter jag här och slö surfar tills klockan blir tillräkligt mkt för att väcka henne:p

Igår vaknade dock Maria före mej hon vaknade fyra och jag sex, så vi tvättade all hennes tvätt sen när det sista gick i den sega tummlaren tog vi en tur ner på ersboda och gick på myrorna och willys och handlade.
Sen tog vi bussen hem med maten och fixade klart tvätten innan vi drog ner på stor stan i umeå och sprang runt lite och shoppade och åt tacos-sallads buffe på 7-01,var marias önskan av mat. FAN vad mätt jag blev hehe men gott var det.Även om jag inte direkt äter mej valuta för pengarna så är det värt det=) Tänk liksom att få kombinera sin egen sallad hur mkt man vill=)

Sen drog vi hem med shoppin fynd och en trött Maria, hon är inte van att gå på stan massa;) Vilade lite innan Roberto skjutsade oss till godisbutiken,hälsokosten och coop. Vi handlade allt vi skrivit upp men glömde groggvirke:p Så får ta det idag. FÖR ikväll blir det återföreingsfest för oss och massa trevliga människor kommer=) Ska bli super najs. Vi ska även på Mediamarkt och spana lite idag och på djuraffären och släpa hem gooo mat till djuren=)

Nej nu ska jag kolla om Syster har bloggat nå sen jag läste sist och dricka mitt vanilj kaffe från marias nya perk=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback