tankar och funderingar

Jag vet inte riktigt vart det hära inlägget kommer sluta men jag känner att jag måste ordbajsa ur mej lite skit.

Jag vet inte hur jag sak förhålla mej till vissa människor när dom ena stunden är/gör på ett sätt nästa ett annat. Jag förstår inte alltid folks tankar om saker för dom kanske det är självklart att ena stunden inte vilja veta av mej och nästa bete sej som inget hänt för att nästa stund gå steget längre och vara gullegull och snälla och trevliga. men NEJ jag fattar inte det dära. Men det kanske är lika bra det? Bara låta folk göra som dom gör och vara glad att dom vill veta av mej?
Jag trodde jag visste vart jag hade vissa personer mej aj aj så fel jag hade. Men jag har min Dollstar och Erika och Ida, dom känns det som att jag alltid vet vart jag har=) Tack för att ni är NI och finns i mitt liv! Ni lyser!

Och snart fyller Syster Plupp år. Måste hitta nån bra present men vet inte vad. Men nått kommer jag säkert på, presentkort på systemet och apoteket finns tydligen inte:p MKT Dålig stil av dom.

Jag sitter här med musik i mp3n på hööög volym och dricker vaniljkaffe och funderar på saker men vet inte om jag blir nå klokare. Men ibland behöver man funderar dagar. Jag förstår dock inte hur jag orkar hålla igång som jag gör med tanke på att jag knappt äter:S Jag får verkligen inte i mej något. Isbergssallad funkar alltid men har hört att det inte är så mkt näring i det. Men åt iafall sallads buffe igår och sen en bit budddapest bakelse när vi fikade med Roberto och några polarknäcke på kvällen. Men fan vad jobbigt är att Vilja äta och vara pigg på rätt sätt ist för att gå runt på överskotts energi och koffein. Men som sagt förut, hellre speedad och må hyffsat bra än ta överdos till middag titt som tätt och åka in och ut på psyk DET var inge kul. Nej nej. Men hur länge håller den hära speedheten om jag varken äter eller knappt sover? fast i natt sov jag nog 7 timmar det längsta på mkt länge. Men då lär jag få lida för det några nätter framöver och sova mkt mindre.

Jag vill inte åka hem på söndag=( jag vill stanna här läängre. Men måste jue hem och göra ögon operationen. Och till mina djurisar. Jag ska ärligt säga att jag börjar bli nervös för EFTER operationen nu iafall jag har otur och få sådär jävla ont som vissa får:S själva laseken är jag inge rädd för iafall.

Nej nu ska jag ta mina morgonpills och sen fundera på att ta en lång promenad ner på ersboda och smyga runt har svårt och sitta still  mera nu.

Kommentarer
Postat av: Plupp

Jaaaa, det är otroligt dåligt att det inte finns presentkort på ställen där såna som mig vill handla! -muttrar-



Operationen kommer gå bra och du kommer få bra hjälp efteråt.

Postat av: Ida

Tycker inte att man ska låta vissa människor hållas, speciellt inte om de bara drar energi från en och man mår dåligt av det hela. Och du mår ju bra av rutiner, att du vet hur folk fungerar och reagerar på allehanda saker. Hit-och-dit-beteende är ju inget som får dig att må bra :S



Tack detsamma gumman :) Vet att jag är seg med att umgås men det känns skönt att du förstår varför och att det inte är personligt på något vis :) PÖSS!

2009-07-17 @ 20:53:00
Postat av: Blue Angel

Håller med föregående talare. Man ska inte slösa energi på folk som håller på så.



Fin bloggen är!



kramar

2009-07-18 @ 21:22:55
URL: http://thelittleblueangel.blogspot.com
Postat av: Mariesan

Tack IDA du har så rätt så=) jag vet jue egentligen vilka som är värda min energi=)

2009-07-19 @ 10:26:19
Postat av: Ida

Marie: Ja man vet oftast det, men det kan vara lite kämpigt att erkänna det bara. Som jag o min mamma ex... -.- Vissa relationer vill man ju inte erkänna för sig själv ens att de är dåliga och kanske borde avslutas.

2009-07-19 @ 11:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback