tänk hur saker kan ändra sej.

Det händer mkt runt mej nu men mest bra saker. Men jag är orolig att jag inte ska kunna handskas med dom lika bra:S Men att ta det lugnt och inte stressa kommer nog göra det bra.

för er som inte har helgon och facebook så kan jag bara meddela att vi bestämmt oss för att vi ska ge OSS en ny chans. haha oj kanske ska skriva vilka vi är:P
Jag och Maria. Vi har båda försökt gå vidare i snart ett år men vi saknar varann för mkt och nu har det hänt en hel del runt oss båda som gjort oss friskare och mera självmedvetna och gett oss mera insikt om varann så det kommer nog bli bättre nu. Och NEJ ingen ska flytta pang bom bums. Vi ska trotsa dom 60 milen och köra distans ett tag för att se hur vi funkar ihop. Skynda långsamt.

Igår var det 2 årig bröllops dag och det fick oss båda att tänka och fundera mkt och då kom vi fram till detta=)

Idag har jag spacklat och packat upp och fixat lite i borgen på promille hill.Men spackling är verkligen inte min grej. fan jag tycker man borde kunna sprutspackla:P Ida skrattade åt mej när jag skrev det.why not liksom?:P
Imorn ska jag städa och röja hos mamma och pappa för på fredag kommer systerson och hans sambo och hälsar på. Och självklart fick jag uppdraget för det är guuuuustav som hårar ner där. men tycker pappa kan göra något oxå....fast om han spacklar och slipar åt mej kan jag städa 30303 gånger åt dom:P

nej nu ska jag glo på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback