Sjuka släkten?

Jahapp, fått veta att momor är dålig, har vetat sen förut att hon börjat bli lite glömsk och vimmsig, men hey tanten har varit sten frisk nästan hela livet och blir 87 i september. Men nu är hon tydligen mera dement än virrig. Fick veta att hon går hos nån demens ssk. Och sen har hon haft hemsk huvudvärk ett tag och nu har hon blivit "konstig" i vänster halva av kroppen. Var allt mamma sa. Vet inte om mamma inte vet mera eller inte vågar berätta mera, för hon har nyss fått veta det själv för momor berättar aldrig nått sånt, hon vill inte klaga när mamma har det jobbigt med sej själv och jag inte mått bra. Så min kusin som ringde och berättade för mamma för henne är den enda mormor berättar för, för min morbror är oxå sjuk,cancer.
Och inte nog med detta så är min älsklings gammel moster sjuk hon ska få peacemaker eller hur det stavas. Hon har varit lite små dålig i flera år men nu är det tydligen illa. FAN jag orkar inte det hära. Och mamma blir jue inte friskare för var dag som går heller.....

Hade jag inte varit helt förstörd nu hade jag ringt mormor och sagt att jag kommer och hälsar på imorn men hon sover nog nu eller så är jag bara för feg....men SKA ringa henne imorn och titta förbi där.
Och gammel moster bor jue i sthlm så ska försöka få med mamma och pappa dit när pappa har semester.

Inget glatt blogg inlägg idag men NEJ allt känns KAOS nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback