Seg på att uppdatera

Har inte bloggat på några dagar har knappt suttit vid datorn faktiskt. Haft Emma här sen i måndags kväll och gjort massa saker och ingenting. Varit trevligt. Och hunnit umgås en hel del med Erika och Ida och Gitz oxå=) Naj najs mej lajk you allaihopa!=) <3

Idag skjutsade jag och Erika emma till tåget i västerås shoppade lite på newyorker och åkte till sjukhuset och käkade med Jonna som hörde av sej. Var massa kul och träffa henne igen=))
Sen hälsade vi på mamma som ligger på infektion där med fult bensår som är infekterat och håller på dör och har sej.
När vi kom hem därifrån gick vi ut och gick med Gustman en timme innan vi klunka kaffe innan Erika hämtade Ida och sne kom Fia och hennes Johanna oxå vi bara satt och slappa prata skratta och gosa med katterna=) Och drack alldeles för mkt kaffe:P

Imorn är det fullt upp, ja eller Idag faktiskt. Medicin hämtning 10. sen hem och hämta Sessan och bäbisar och åka med dom till Matilda i Hedemora sen hem och gå ut med gustman lämna honom hos morfar som kommer hem och sen dra til Färna och hälsa på NAJS. Sen hem och hjälpa Erika städa och diska och försöka hinna packa till Umeå för jag drar dit på lördag morgon=D

Blir där till den 12 alt 13 sen följer Baby och Puff med ner:D


Nej nu ska jag faktiskt Försöka sova fast jag inte är trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback