Saddist katt.

En av bäbisarna kryper runt på golvet i inhängnaden och Sessan biter och håller fast den stackarn för att tvätta den.

Men hmm det var jue inte det jag skulle blogga om utan att jag ÅKER IDAG. Visst jag är där 18.15 och klockan är nu bara 6.41 men jag har fullt upp=) Nu frukost sen fixa håret och åka till mamma och pappa med Gustav och Ozzy, sen psyk 9 och sen hem och byta om och sminka mej lämna Gustman hos Gitso och Tundra. Och vid 13.30 skjutsar pappa över mej till avesta där jag hoppar på tåget och åker till Arlanda. Iiiiihhhhiiihhh Idag får jag åka upp dit liksom. Alla som jag saknar så massa!

Nej nu ska jag äta min toast och sen gosa på missarna lite=)


OCH jag kommer åka UTAN dator haha japps ska det vara semester så ska det;)
Erika får låna den så hon inte är data lös heela tiden hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback