på G

Ja nu är jag på G idag. Känner mej pepp på att ta tag i saker och försöka ändra dåliga vanor. Jag vet inte hur länge det kommer funka men att försöka är en bra början=) och att Tänka förändringarna är en mkt bra början, allt börjar i tanken sägs det jue, och så är det allt=)

druckit vatten ist för cola. Jag är inte ens sugen på cola tog lite till mina mediciner för har ff svårt att svälja med vatten ibland. Men uuuusch det var INTE gott. får bli saft hedan efter. Och jag har munchies på isbergs sallad med lite salt på. haha men det är jue ett bra val av sak att få mani på:P har massa "gottigheter" hemma men inget av det lockar. en jävligt skön känsla. Jag hoppas hoppas det håller i sej länge=)


Idag är en hektisk dag, psyk 10.30 bara för att Malin har semester så jag ska få medicin och shots av en annan. Och självklart är idag senaste tiden denna vecka bara för att jag ska vara i västerås på ögonundersökning kl 13. Så blir att gasa dit efteråt. Sen kl 17 ska jag vara hos veterinären med Gustav så blir att stressa hem efter undersökningen. Har ingen aning om hur lång tid den tar. Men borde väl inte ta sååå lång tid? Fast är en massa saker dom ska kolla.

Har haft en mkt trevlig helg, iafall lördag kväll/ natt sen söndag och söndag natt och morgon nu;)

Nej nu ska jag prata vidare med Crazygirlen. Sen platta håret och greja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback