Nu skiter jag i vilka som läser och inte läser

Jag orkar inte skriva i hemliga bloggen för jag har tappat kontrollen över vilka som läser där så kan lika gärna skriva här tills jag bytt lösenord och har koll på vilka som läser.
Jag fick en smocka rakt i ansiktet ikväll, Av mej Själv. Jag håller på går in i min berömda bubbla. MEN jag vet att det inte är bra. Det GÅR INTE jag kan inte gå in i den för jag kommer aldrig ut ur den som den vanliga bra mariesan utan nå utsvävningarna ala akuten eller slajsande på kroppen. Och mamma och pappa är i rättvik så har ingen räddning. Ingen som tar djuren om jag krisar ihop helt och hållet.

Jag MÅSTE slå mej själv på kinden och vakna till och fortsätta men jag vet inte hur. Hur FAN ska jag orka saker jag inte kan göra för att jag inte vet hur  jag ska lösa saker som behöver lösas för att jag ska kunna göra dom?
svammel jag vet.

Men jag börjar snart bli tokig på sant. jag äter åt helvete för lite. och när jag äter är det Sallad och tomat med salt. eller lite yoghurt kaffe. och ibland mat engång om dagen eller så. jag har såna dära djävuls påfund kallade näringsdrycker men jag får inte i mej dom.  allt tar stopp i halsen. eller så skriker dom i huve när jag ätit nått att jaginte borde gjort det och måste skärpa mej.DOM har mera makt än vad jag har just nu.

Nej jag orkar fan inte blogga för jag vet inte vad för bajs det kommer ur mej. Jag ska kämpa mej igenom några dagar till sen drar jag upp till umeå.

Kommentarer
Postat av: Blue Angel

Gumman min. Finns här om du behöver prata och du är alltid välkommen hit, även dina djur.



massa kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback