konstig dag:S

Jag har varit helt konstig idag snurrig i huve gjort en massa saker men minns inte riktigt vad vet bara att det varit full fart. Eller har jag sovit? Jag hatar när jag inte har koll:S
Men senaste timmarna har spenderats med Gitso och en del tid även med Erika, film, prat och bara vara. Det var skönt.

Men nu är det kväll igen. Jag var nattuggla förut nu hatar jag sena ensamma kvällar samtidigt som jag inget annat vill än vara ensam. Konstigt hur dubbelt det kan vara. Ska sätta mej och försöka föra över musik till mobilen nu får se om det går utan totalt bryt från mej.

En av misse bebisarna är helt klart sköldis. Hon blir nog kvar hehe. Får se, kallar henne Siri iafall, är jue bara tjejer som är sköldisar i 99% av fallen så. Sen den andra som såg sköldis ut igår är mest svart och grå idag. och den lilla saken sover typ med en av tuttarna i munnen-vaknar diar-sover. kommer vara större än ozzy om en vecka:P

nej nu pilla musik till mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback