Kärlek<3

Jag vill INTE VILL INTE. Åka hem men jag ska operera ögonen i övermorn så måste. Får snart åka tillbaka igen=) Med missarna kanske, ja inte Ozzy han har jue stationerat sej hos mormor. Men sessan och dom små kanske får följa med så jag kan vara borta längre. Får se om pappa tar Gustman. Kan bli lite jobbigt och ha med honom eftersom jag och Maria ska passa Isa och kanske Tova nästa gång jag kommer upp, dvs om typ 2 veckor. För risk finns att Isa löper då:P Och kan bli liiite mkt med fyra hundar här:p

Jag trodde inte att nått som varit som det varit kunde bli såhära bra men jag är kär på nytt tok ny kär=)

Is´n she lovely?
MIN vacker fruga.

Nu ska jag gå och pussa henne godmorgon=)
Skriver igen när jag är hemma=)


Kommentarer
Postat av: Ida

Är det inte bättre att lämna kattungarna med gitz eller ha erika eller mig o vara kattvakt i sådana fall? Att hatta runt med ungarna är nog ingen bra ide :S

2009-07-19 @ 11:05:05
Postat av: Blue Angel

Så glad för din skull gumman.



massa kramar

Postat av: Klara

Det är så jäkla fint det där. Önskar att jag och mitt ex också kunde hitta tillbaka till varandra och bli tokkära. Det är så underbart att läsa om er två.



(Och du när du opererat ögonen- var jättenoga med antibiotikadropparna eller vad det är du får sedan. Och grattis till operationen förresten. Jag har gjort en likadan och mitt liv blev sååååå mycket bättre efter det. Helt underbart att plötsligt kunna se! )

2009-07-19 @ 17:57:14
Postat av: Mariesan

IDA: jo det är en ide beror på hur dom och sessan mår och om nån vill ta ansvaret. men får se hur allt går med ögonen först=)



KLARA: ja det är fint att vi lyckats med det=)'ahh det dära om dropparn var dom nog med information om=)

2009-07-19 @ 22:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback