imorn blir jag av med synfelet

ahh snart bara 12 timmar kvar tills jag blir av med mitt synfel.Jag börjar bli lagom jävla nervös. men det ska nog gå bra. Hoppas bara det inte kommer göra allt för ont efteråt.

Varit hemma ett dygn nu och har hunnit med rätt mkt men ändå känner jag mej inte tillräklig.Bebisarna har växt och Gustman och Sessan blev glada att jag kom hem. och när jag kom till mamma imorse var det en glad Ozzy där=)
Vart kina lunch med Erika och Gitz idag men min mage tyckte INTE om det. Fan vad den har bråkat sen dess. blev skit dålig yr, kallsvettades borta i huve och mådde crap och allt det kom pang på påväg från mamma till coop men lyckades handla och ta mej hem. dog i soffan ett par timmar sen tvingade jag mej över till avesta och hämtade ut telen på elgiganten. Blir babys uppgift och testa den nu om den funkar som den ska.Ska skicka upp den imorn.

Hade tänkt flytta soffa och tv och bord idag så jag kunde vara i nya lägenheten men jag och mamma kom fram till att jag nog ska vänta några dagar efter open med det för jag kommer inte kunna hålla mej still och göra ingenting annars som är det bästa första dagarna.

Kollar på Lotta på Liseberg nu sen är det beck som är lagom och somna till:P


Ska gå och mysa på missarna mera nu innan jag däckar.


Kommentarer
Postat av: Gitz!

Hoppas du snart ser igen! iaf en datorskärm! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback