"hej jag heter Mariesan och har eds"

Haha var bara tvungen och köra på NA hälsningen. Jag kan inte bestämma mej för om detta ska stå i låst eller öppen blogg men va fan. jag vänder ut och in på mej här nu vill folk håna och driva med det så varesgoda om ni mår bättre av det.

Jag skrev på helgon att eds var tillbaka fick frågan av frugan idag "när försvann den?" SANT den har inte lämnat mej bara varit tystare ett tag. Men jag VET att jag är sjuk i det dära skiten oxå. OCH jag hatar det. Jag äter och får skit dåligt samvete proppar i mej förbränningspiller (Eftersom jag inte kan spy efter gbp open) förr laxerade jag som en tok men FÖRSÖKER ALLT JAG KAN att hålla mej från skiten. Jag kan äta bra en halv dag eller två. sen tok svälter jag eller hettsar jag har faktiskt hettas så jävligt att det inte gick att hålla det kvar. JA Jag VET att jag är en sån som förstör operationen men den gjordes i tron att eds skulle bli blättre och det har väl lugnat ner sen i perioder men allt är relativt. en störning försvinner inte av en sån sak. big misstake

NU känner jag att resten jag fick skriv ryck om måste stå i låsta bloggen. annars läser fel ögon.är du trogen läsare be om lösen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback