en fredag på blåkulla...

Usch orkar inte skriva men har skrivsug i fingrarna:S Varit borta typ hela dan, spruta,medicin delning, utredning. sen blåkulla. föräldra hemmet. kom på här om dan att mormor brukar kalla det för det och det är ett bra namn...en fredag där. behöver jag säga mer? iafall inte till er som känner till det hela..Men idag/kväll var jag tvungen och vara där för systerson och hans sambo plus hundar är uppe och hälsar på. Men det hindrar jue inte min far från att dricka whiskey som vatten och tjafsa med morsan om allt. Tur att jag inte var där själv, men var tvungen att emigrera en timme vid 17 tiden ändå och hem och andas i min rörakaos. Gustman och Atlas och Nero kom rätt okej överens när Gustman fått hävda sej lite. Han och Nero sprang runt i trädgården och lekte som tokar=) Men efter hemma pausen fick gustman vara hemma han var SÅ slut efter att ha varit på helspänn i flera timmar.

kom hem vid 23 gick en promenad med gustman tog en dusch och nu sitter jag här med dålig tv en dajm cappucino och bara andas. ska nog sätta mej och gosa med småmissarna lite=)

imorn får jag träffa mormor igen hon kom hem från sjukan idag utan att dom hittat ett ända fel på henne förutom lite för hög sänka. Skönt att hon är bra igen men läskigt om det händer igen:S

på onsdag flyger jag till norr<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback