chockerande överaskning.

Orkar inte skriva så mkt idag. men måste jue skriva att jag kom hem efter att ha rivit ALL tapet som skulle rivas, klädde av mej skulle lägga kläderna i tvättkorgen, och där låg Sessan, undrade varför hon lagt sej där men tänkte att hon kanske bara tyckte det var mysigt, MEN så hörde jag nå pip, kikade igen och där låg två bäbisar!!! Och veterinären som var Bombsäker för en månad sedan på att hon inte var på tjocken när jag bad honom kolla. Sen efter ett par timmar var det fyra ungar, hon har två orange-vita och en brun-svart en brun-svart-vit DVS SKÖLDIS:D Får se om dom behåller färgerna när dom växer. Har flyttat dom till lådan på golvet under tvbänken och ställt för tokrställningen så inte gustav ska komma åt dom. Han är grymt nyfiken men dom är för så-talat mkt med honom om det-

Jag hade verkligen Inte planerat att gå och bli mormor såhär mitt i renovering och flytt. Men så kan det gå ibland:P
Får flytta fort nu så dom kan få ett eget rum och vara i fred i=)

Ska till FLE och få spruta 10.15 imorn sen Malin 10.30 sen en psykolog 11.00 för att börja adhd utredning. Om jag orkar efter det blir det nog en tur till Bauhaus och kika tapeter. Får kanske hjälp och få upp dom om ett par veckor men jag vill helst ha det gjort NU:P men jag och tapetsera själv...njaaa:P

Nej nu ska jag tjuvkika på bäbisarna sen fundera på att käka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback