ÅHHH

Om mindre än ett dygn sitter jag inte här utan i UMEÅ! Med min Babydollstar!det ska bli helt fantastiskt underbart med några dagar i norr.<3

Idag har jag varit på Dollar i Ludvika och på Lindex där och köpt tuttkassar. Herregud min tuttmidja eller vad fan det kallas har krympt som fan 80 runt om är förstort! iafall på ena modellen den andra funkar 80 på som jag köpte. Men ska kika efter den som inte fanns i SÅ liten storlek där i Umeå. Alla mina tuttkassar är så stora så dom inte ger form och stöd. Nott så hott:P
Köpte ett par short på rea oxå utan att pröva. Hmm jag har visst INTE 3 XL på byxor längre. var snöre i dom drog åt massor men dom är ändå förstora. Blir till att dra i resår. Måste jue ha shorts om vi ska ha sommar i sverige.

Och om en vecka är jag fri från allt vad synfel heter. Helt sjukt vad mkt som händer nu.

Fick nya kylen och tvättmaskinen hemlevererat och installerat i dag oxå. Hann bygga ihop ena BENNO CD/DVD hyllan oxå men den var mysko så fick inte klart den. Får titta på det när jag kommer hem.

Nu ska jg spana vidare på på Allsång på skansen. Jag tittar iofs alltid på det nästan men ikväll är Matilda där i publiken så spanar efter henne och såg henne nog i början tror jag:D

Förresten ,visst har min Baby gjort min blogg fin?:D

PUSS

Kommentarer
Postat av: Blue Angel

Du får ha det så jättebra i umeå.



Massa kramar

Postat av: maria

ja fast baby måste fixa så att rubrikerna syns :S

2009-07-14 @ 22:36:31
URL: http://www.metrobloggen.se/janemary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback