Städat och borde byta linser

Jäss idag har jag dammsugit, plockat undan lite och sorterat papper. Sen varit och fått dosetten delad. Och så ringde dom från Rehab på psyk och frågade om jag kunde komma tidigare imorn.??? Jag har jue inte ens en tid imorn var mitt första svar. "joo du har en tid kl 11 hos mej (nån utländsk läkare) men jag vill flytta den till kl 9 om det går bra?

HERRE JÄVLA GUD. Ska de vara så SVÅRT och skicka ut en kallelse så man ens vet att man ska dit??
Men men nu ska jag dit kl 9 imorn iafall. Hur FAN jag nu ska ta mej upp så tidigt. -ringer min personliga väckarklocka mamma-

Usch jag borde byta linser för jag ser typ inget nu eller jo det gör jag men det är suddigt, har jue haft dessa 2 veckor längre  än jag skulle så tjänat lite på det iafall:p Får se om jag orkar pilla ut dom snart.

Nu ska jag surfa vidare till blocket och spana vovvar. Även om jag nästan bestämt mej för Guza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback