väntar väntar

Nu sitter jag här och väntar på att den dära psykläkaren ska ringa. Men just nu har jag ingen aning om vad jag ska säga. vad vill han höra för att ge mej det jag vill ha? Jag vet inte...uscha. Får försöka klämma ur mej så mkt sanning som möjligt utan att berätta allt..eller det kanske är det jag behöver göra?
jaja vi får väl se...får väl tunghäfta när det väl ringer...
blä igår var hemsk och idag känns lika hemsk känns som att ett leende på läpparna aldrig går att framkalla. Men när jag säger att jag behöver städa mufflan och  maria kommer springandes med handdammsugaren så skrattade jag. Men vem gör inte det?:P

idag när jag och Puff var ute och gick träffade vi casper och dom fick springa och busa och ack så kul dom hade det. Puff har nog aldrig busat så mkt han som aldrig burkar vilja busa. Men det är bra att han får springa av sej lite=)

Nu ska jag surfa vidare och vänta på att telefonen ringer.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas du fick samtalet och att det gick bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback