samtalet..

det efter längtade samtalet kom tillslut, men till ingen jävla nytta alls. fick ökad dos på cymbalta, som kan ta upp till en månad att få effekt! och så fick jag alimemazin eller vad det heter, men när jag kom på apoteket och skulle hämta dom fick jag veta att dom tillverkas på beställning så får dom inte fören om 1½ vecka. SMART av dom. hur fan ska jag orka. Men har bestämt mej iafall för att mår jag inte bättre efter umeå resan så blir det säter. får se vad de ger.... hur jag nu ska klara mej dit. var ute och åkte bil själv, och så fick jag för mej att om jag mötte en lastbil på 70 vägen så skulle jag svänga in i den. Som "tur" var kom det ingen sån.Vet ärligt talat inte om jag skulle bry mej om det.
Nej nu ska jag städa blodbad. nya rakblad är bevisligen mkt vassare än gammla. -smart mariesan-

Kommentarer
Postat av: Ingela

Skönt att du blev uppringd! Synd dock att du inte fick den medicin du känner att du behöver. :( Jag hoppas verkligen resan kommer göra dej gott och att du mår bättre av att komma härifrån ett tag, lite miljöombyte skadar ju aldrig. :) Sen har du ju din fina fru till hands, hon vet säkert vad som behövs för att du ska känna dej lite piggare iaf. Vill du inte sitta hemma själv så är det bara att komma hit och hålla mej sällis, är ju själv med barnen för det mesta. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback