pengar?

fan jag behöver 1800 snarast. men inte en jävel har pengar och låna mej med återbetalning på 3 månader. varför känner inte jag nån med pengar? varför har inte jag pengar? jag HATAR att vara pank. borde göra något åt en massa saker men allt som kostar pengar skjuter jag på.....även saker jag inte borde skjuta på. Dessutom vill jag börja träna igen. skaffa träningskort av FK men jag vill jue ha nån och träna med, för själv kommer jag aldrig ta mej iväg. dumt att maria inte har råd och träna med mej=(

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad är det för träningskort du vill skaffa? Jag vill gå till Maeks och träna en vända, göra mej sällis nån dag kanske? :)

Postat av: Britney

Jag vill också träna!
Ring mig så sällar vi till träningen, puss!

2007-07-11 @ 19:14:43
Postat av: Susie

Jag har världens tur.. Jag får ju aktivitetsersättnig från försäkringskassan vilket innebär att dom bjuder på alla träningskort osv, hur bra som helst. idag fick jag pengar så jag kan köpa ett kort till simhallen så jag kan börja simma :)

2007-07-11 @ 22:14:26
Postat av: Mariesan

ah jag har oxå akters. så ska prata med min handläggare om träningskort=) hade förut men det stället har stängt igen nu. bra att man kan få sker ibland;)

2007-07-12 @ 21:19:01
Postat av: AdrenalineComa

aah, skulle gärna följa med, om jag bodde närmare eller även annars! men jag vågar fan knappt, jag som redan är så smal...vafan händer med min kropp då av allt, liksom?
jaa, det är ju jättebra att man kan få saker ibland o inte bara, betala, betala, betala så kanske du kan få en stunds uppmärksamhet + sen det du tänkte ha, liksom o sånt skit. absolut, hoppas du får träningskortet!
jag har med den där ersättningen, men jag går INTE ensam till nå träning, o jag kan fan inte duscha offentligt. känner mig äcklig o sådär. o lite eh, naken, liksom. men jag har brukat duscha hemma efter sånt, men nu var det ju år sen man ens gick på sånt. kanske år 2000 eller nåt sånt. men jag tycker det verkar bara skoj när jag får ryck till det, hoho. spinning e väl skojigast, personligen då.:)

2007-08-11 @ 03:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback