Mkt att blogga om

Det känns som att jag har miljoner saker att skriva om men noll koll på hur jag ska lägga upp det så blir nog lite rörigt. Mitt huve är inte i stånd för smarta tankar typ.

Kan jue börja med det roliga. Jag ska bli faster. Mitt bror och hans tjej ska ha barn i februari. trodde aldrig dom skulle skaffa barn men tydligen hade jag fel:P

det mindre roliga är att jag mår skit. men det är jue ingen nyhet på senare tid iofs, men tagit reda på idag att ma inte kan magpumpas som GBP operade eftersom matstrupen går förbi magsäcken in imagfickan dom skapat sen direkt ut i tarmarna. Men vad gör dom då om jag överdoserar? jag kanske måste testa bara för det...men jag blir väl mätt innan jag får i mej tillräkligt med piller. Men jag skulle ljuga om jag sa att tanken på det inte finns där konstant. Jag är så less på detta och vill bara slippa ifrån. Nån som kan hjälpa?

Den 23 juli drar vi iafall till umeå med bil, känns som att det kan vara en bra grej och komma bort lite och få se annat och slippa tänka så mkt. Ska bli kul med roadtripp igen vi har jue inte gjort nån sen vi hämtade marias grejer i göteborg. och uppåt i landet har jag aldrig kört. Tur för oss att bil blir billigare än tåg. Så ska vi ta med massor av marias grejer ner=)

nej nu ska jag snurra vidare och fördriva en halv timme tills vi ska se agnes cecilia.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Blir orolig ju. Du måste sköta om dej!

Postat av: Mariesan

inga överdoser älskling! på nåt sätt kan de säkert få i dej kol ändå å då mår du bara mer skit
-krama-

2007-07-12 @ 23:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback