lite bättre dag.

Idag har dödslängtan inte varit lika stor, men om jag säger att det gått lätt och luften har varit lätt att andas så ljuger jag. Men inte lika kaotiskt. Kanske början på en bättre väg? men jag vågar inte hoppas för mkt. Men vi får se.

Imorn ska vi vakta signe i fagersta hela dagen för mamma och pappa är i sthlm med mormor och hälsar på hennes syster.Ska bli helt okej och komma dit en dag, och äta lunch på goda tre kr:p
Katterna ska även få följa med dit och sen vara kvar tills vi kommer hem från umeå. Kommer bli tomt utan korven! och wilma-mamma-gris-gosrumpa kommer jue sakna ihjäl sej efter Maria, men maria kommer sakna henne oxå så då blir det extra kul och hämta hem henne sen=) Om vi får tillbaka henne av mamma, hon blev rätt kär i henne redan första gången hon såg wilma:P

ska jag göra lila flätor i hela håret eller sätta i dreadsen igen? Eller hitta nån som kan göra riktiga dreads på mej? svårt val det dära...vill göra något med håret iafall..

Kommentarer
Postat av: dockan

då hade jag iaf liiiite rätt i min lilla aning om att det varit lite bättre idag.ö men såklart jag förstår att det inte blir kalasbra på en dag. vi får hoppas att det vänder snart men vi vet ju båda två att det inte går på en dag!
men ååååh prata inte om det. min wilma, jag kommer dööööööö!!!
PUSS

2007-07-19 @ 22:18:24
Postat av: Ingela

*kramas* Hoppas du får en fin helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback